Fyra snabba frågor till Sofie:
1.Hur skulle du beskriva dig själv?
Att ge kunder bra service, ha hög arbetsmoral samt vara en positiv och pålitlig kollega– här har ni mig!
2. Vad har du för bakgrund?
Jag kommer från hotell och konferensbranschen där jag har arbetat både som eventvärdinna och konferenskoordinator. Innan tjänsten på Event Logic jobbade jag som administratör Västra Götalandsregionen.
3. Varför sökte du till Event Logic?
Vad som lockade mig med Event Logic och denna tjänst var framförallt att jag anser att detta verktyg är nytänkande och något som marknaden har ett behov av. Att tillsammans med otroligt engagerade och kunniga kollegor få vara med och utveckla ett verktyg utifrån vår gemensamma kunskap och det kunderna efterfrågar känns spännande, utvecklande och otroligt roligt!
4. Vad innebär din roll?
Som User Success Agent ansvarar jag för relationen med Event Logic’s befintliga kunder genom att ge service i deras efterfrågade ärenden och följa upp de eventuella behov som kan finnas i nuläget eller framöver. Målet är att tillsammans med teamet på Event Logic utveckla verktyget till sin fulla potential genom att arbeta proaktivt med att se möjligheter och förbättringar i verktyget samt ta in den feedback som kunder och leverantörer ger