Idag lanseras en ny design av planeringsverktyget Event Logic. Den nya versionen finns tillgänglig helt kostnadsfritt på app.eventlogic.se
Smarta funktioner och enklare att använda
I det nya verktyget har vi primärt fokuserat på att göra navigeringen i verktyget enklare, genom att implementera ett mer intuitivt gränssnitt och ett helt nytt utseende. Förutom den nya designen har vi ett antal nya funktioner, bland annat:
- Smarta notiser, där verktyget hjälper användaren med vilka åtgärder som behövs tas i olika delar av planeringen.
- Ny budgetfunktion som gör det enkelt att jämföra olika kombinationer av tjänster och leverantörer när man upphandlar, för att på så sätt kunna vara säker på att man får den allra bästa lösningen.
Förutom nya funktioner och design har flera av de befintliga funktionerna också förbättrats väsentligt:
- Påminnelsefunktion som automatiskt påminner användarna – eventbokare och leverantörer – om deadlines, så att du inte behöver vara orolig för att missa viktiga datum.
- Delegering av uppgifter är en bra funktion om du planerar ett event tillsammans med kollegor. Du får totalkontroll på både vilka uppgifter som delegeras, och status på varje uppgift.
- Schemavyn, som är en ny del, gör det enklare att få en överblick över hela ditt event .
- Förenklad deltagarhantering som gör det enkelt och smidigt att skapa snygga inbjudningar, bjuda in samt ta emot anmälningar.
- Nya förbättrade kommunikationsfunktioner där du hanterar all kommunikation mellan både dig och de kollegor du planerar tillsammans med, alla leverantörer samt till deltagarna. Genom att kommunicera direkt i verktyget får du allt samlat på en plats, så att du kan vara trygg med att du har full kontroll på hela ditt event eller konferens.
Vi hoppas att du kommer att gilla verktyget lika mycket som vi gör!
Har du frågor, synpunkter eller önskemål – varmt välkomna att höra av er till oss på support@eventlogic.se